През 2025 г. марката LG ще отпразнува 60 години доверие, иновации и партньорство. Създадена през далечната 1965 г. като обикновен фермерски кооператив, в Limagne Val d’Allier, Франция, компанията продължава да отстоява ценностите на своите основатели, а именно:

  • Грижа и внимание към нуждите на земеделските производители
  • Непрекъсната близост с тях

Днес LG е доверена марка в 77 държави. Помага на фермерите да растат по-добре, по-интелигентно и по-устойчиво.

„Историята на LG е историята на фермерите“, казва Реджис Фурние, главен изпълнителен директор на Лимагрейн Полски Семена. „Всичко започна с LG 11, името на царевицата, която преобрази полетата в Северна Европа. През десетилетията марката се превърна в глобален символ на прогреса, но нашата мисия остава непроменена: да служим и да растем заедно с фермерите.“

Роден от фермери, ръководен от фермери

Марката LG е създадена с една цел: да служи на фермерите. Всяко семе, всяко решение е проектирано с дълбоко разбиране на това, от което се нуждаят фермерите.  

И това е напълно естествено предвид факта, че Лимагрейн чисто и просто е основана като кооператив от самите земеделски производители. И макар, че към днешна дата в управлението на компанията вече са се включили професионални екипи от мениджъри и се прилагат най-добрите практики в бизнеса, то голяма част от собствеността и ръководните решения, продължават да са в ръцете именно на тези, които живеят и дишат селското стопанство всеки ден – фермерите.

Сърцето на марката LG са нейните хора. Екипите зад портфолиото на LG са посветени на предоставянето на най-доброто на фермерите. Те слушат, адаптират се и работят с една цел: да направят истинска разлика в полетата. За 60 години тази тясна връзка с производителите изгради доверие и създаде продукти, които наистина допринасят за успеха.

Затова вярваме, че LG не е просто марка, а отражение на ценностите на фермерите и обещание винаги да ги поставяме на първо място.

Разнообразие от култури за всяко поле, за всяка нужда

Никой фермер не отглежда само една култура и портфолиото на LG отразява това разнообразие.

С четири глобални култури – царевица, пшеница, слънчоглед и маслодайна рапица – портфолиото на марката осигурява гръбнака на земеделската производителност за милиони. Но земеделието никога не е универсално за всички. Той също така предлага набор от тактически култури като ечемик, соя, просо, ориз, пригодени за конкретни региони и климат.

Независимо дали става въпрос за устойчива на суша царевица в Африка, пшеница с висок добив в Европа или сортове ориз, които процъфтяват в Азия, земеделието има своите специфики и затова производителите се нуждаят от гаранция, че разполагат с правилните инструменти за устойчиво и печелившо отглеждане на своята култура. Този баланс между глобален опит и местни решения е това, което прави марката LG партньор, на който фермерите могат да разчитат, сезон след сезон.

Иновации за по-добро утре

Иновациите винаги са били в основата на марката LG. Всеки продукт в портфолиото отразява отдадеността на екипите на Limagrain Field Seeds да оборудват фермерите с инструментите, от които се нуждаят, за да се справят с днешните предизвикателства.

Всяка година компанията инвестира много голяма част от годишния си оборот в научноизследователска и развойна дейност. Така гарантираме, че семената и технологиите отговарят на предизвикателствата на съвременното земеделие.

С 61 изследователски центъра по целия свят, Лимагрейн Полски Семена предоставя усъвършенствана генетика, биостимулантно третиране като Starcover или дигитални инструменти като Agrility, за да подпомогне фермерите в максимизирането на техните добиви, като същевременно минимизира тяхното въздействие върху околната среда.

Устойчивостта не е просто една модна дума – това е ангажимент за съхраним земята за следващото поколение.

Празник на фермерите по целия свят

60-тата годишнина на марката LG не е просто една обикновена равносметка на постигнатото – това е честване на фермерите, които направиха марката това, което е днес.

От Аржентина до Индия през Европа събитията ще съберат фермери, за да споделят своите истории, да изследват нови технологии и да укрепят връзките, които свързват фермерските общности по целия свят.

„Създадохме марката LG за фермерите и всеки важен етап, който постигаме, е благодарение на тях“, Реджис Фурние. „Този ​​празник принадлежи на всеки земеделски производител, който ни се довери, израсна с нас и направи марката LG част от своята история. Заедно гледаме към следващите 60 години иновации и сътрудничество в земеделието.

–––

Лимагрейн Полски Семена България ще се включи в глобалната инициативи по отбелязването на 60-годишния юбилей на компанията със събития, промоции и инициативи, някои от които даже вече стартираха.

Обявихме началото с официалното  лансиране на Кампания Пролет 2025 в х-л Интернационал, к.к. Златни пясъци, на което фермери и наши официални дистрибутори от цялата страна се запознаха с новите решения при културите царевица и слънчоглед. Обърнахме внимание и на бъдещите земеделци, като обявихме конкурс за „Иновация в земеделието в следващите 6 до 60 години“. И стъпваме с увереност в новата 2025г., когато ще продължим да дерзаем рамо до рамо с Вас, българските земеделски производители!